12. november 2013

GRATIS KOSTVEJLEDNING I EN MÅNED


Nu tror du nok det rabler for mig ! Men det ER rigtigt, jeg tilbyder vejledning helt GRATIS fra d. 13. november til den 13. december.

Hvorfor gør jeg så det?
Fordi jeg skal have testet de forskellige muligheder, jeg har tænkt mig at give mine besøgende. Og se hvilke der virker bedst.

Samtidig er jeg sikker på jeg kan hjælpe en del derude bag skærmen som sidder og tumler med et eller andet spørgsmål.

Og husk: Der findes ikke dumme spørgsmål. Kun dumme svar! ;)

Sidder du og brænder for at få svar på et spørgsmål i forhold til din kost og eksempelvis vægttab, diabetes, stress, depression eller bare din generelle sundhed ??

Du får 3 muligheder for at stille dit spørgsmål:

Online chat:
via det lille support vindue nederst til højre på siden (den er ny )

Skype chat: Klik på billedet i højre side

E-mail: Send en e-mail til mig på monica@din-kostvejleder.dk

Jeg lover svar indenfor 24 timer.

Efter den gratis måned tillader jeg mig at publicere nogle af spørgsmålene, samt mine svar, så andre kan få gavn af dem.

DU vil selvølgelig være 100% anonym

Vi chattes! ;)

Email Facebook Pinterest Twitter LinkedIn Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes