20. november 2013

MÅSKE DEN BEDSTE JULEGAVE !?


Den lille MindTab med den store funktion. Ja man tror det er løgn.

Jeg har haft en MindTab i et stykke tid nu og jeg vil aldrig undvære den igen.
Den hjælper mig virkelig til at slappe af og lige stoppe op et øjeblik, selvom jeg har sindssygt travlt.

Ærlig talt, så er der mennesker omkring mig, som ryster lidt på hovedet når jeg tager den frem, men endnu mere ærlig talt: De aner simpelthen ikke hvad de går glip af. BUM!

Der går RIGTIG mange rundt derude som er meget mere stressede end jeg har været og det er rent faktisk farligt for deres helbred.




Læs en af mine tidligere artikler: "Stress kan gøre dig rigtig syg"

Hvis nu de havde denne lille fantastiske tingest i lommen, på bordet, i nøglebundtet eller hvor ved jeg, så mindskede de risikoen betragteligt.

Der er absolut ingen grund til at gå på kompromis med helbredet. Prøv den selv eller giv den til en du holder af.

Der medfølger også en fantastisk bog, skrevet af Gitte Schramm "Undgå stress i en travl hverdag"

Mon ikke der ligger mange MindTabs under juletræerne i år ?

Du får 10 % rabat, hvis du ved bestilling bruger koden: MIMS10

Bestil den her  - >>

Der er INGEN undskyldning for ikke at prøve den.

Læs i øvrigt mere om MindTab på www.mindtab.dk

Få hjælp til at håndtere stress ved hjælp af coaching ->>

0 kommentarer:

Send en kommentar

Email Facebook Pinterest Twitter LinkedIn Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes